Általános Szerződési Feltételek

 

01. - Általános információk
02. - Regisztráció
03. - Vásárlás
04. - Fizetés
05. - Kiszállítás
06. - A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
07. - A vásárlástól való elállás joga
08. - Szavatosság
09. - A Webáruház biztonságos használata
10. - Személyes adatok védelme
11. - Törvényi szabályozás és panaszkezelés
12. - A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei

 

1. Általános információk

Lap tetejére

1.1. Megrendelésed elküldésével Te (a továbbiakban: Vevő) a Shoebox Kft. (a továbbiakban SB) vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.

1.2. A SB webáruházában / www.officeshoes.hu / (a továbbiakban: Webáruház) való vásárlásod esetén a termékek eladója minden termék esetében a SB.

1.3. A SB adatai: § Székhely: 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4. § Adóigazgatási szám: 12318847-2-44 § Nyilvántartásba vevő szerv: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága § Cégjegyzékszám: 13-09-212372 § Csomagküldő kereskedelmi tevékenység TEÁOR száma: 4791 § Képviselő neve: Szuromi Suzana § Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-64278/2013. § Telefonszám: +36 70 935 00 00 § E-mail: [email protected]

1.4 A Webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.

1.5 Bár a SB gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. Ebben az esetben a fogyasztó a szerződéstől jogosult elállni vagy azt felmondani, melyre a 7. pontban írt határidők, és feltételek irányadóak. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a SB nem tud felelősséget vállalni. A SB fenntartja magának a jogot, hogy minőségi vagy egyéb problémából adódóan egyes termékek forgalmazását megszűntesse. A webáruház számára tárhelyet biztosító szolgáltató: BOROS IT Solutions § Székhely: Hollandia, 1083HN Amsterdam, Barbara Strozzilaan 251 § E-mail cím: [email protected]. A webáruház üzemeltetését, fejlesztését biztosító szolgáltató: NewChanik d.o.o., Székhely: Szerbia, Szabadka, Beogradski put 73., Email: [email protected], Kapcsolattartó: Damir Smith

2. Regisztráció

Lap tetejére

2.1 A Webáruházban történő rendelés leadásához, nem szükséges regisztráció, a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a vásárlási folyamat végén kell csak megadni.

3. Vásárlás

Lap tetejére

3.1 A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a SB nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a SB szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.

3.2 A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, vevőszolgáltunkon kaphat részletes felvilágosítást. Vevőszolgálatunk elérhetősége: [email protected]

3.3 A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab (pár) termékre vonatkozik.

3.4 A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a Kosár gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja automatikusan hozzáadódik, amennyiben nem éri el a végösszeg a 9 990 Ft-os értékhatárt, ill. amennyiben a rendelés nem teljesíti "5. Kiszállítás" résznél olvasható aktuális feltételeket.

3.5 A Kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés elküldése a Megrendelés gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

3.6 A megrendelés befogadásáról a Vevő részére a SB haladéktalanul visszaigazoló e-mailt küld. Bizonyos esetben előfordulhat, hogy a termék állapota nem megfelelő, így fent tartjuk a jogot, hogy készlethiány esetén a SB a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a SB a Vevőt értesíti.

3.7 A SB minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket és – amennyiben van – a garancia időtartamát), a SB és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.

3.8 A webáruházban fennálló technikai problémák miatt (méret, készlet vagy ár tekintetében) felelősséget nem vállalunk.

3.9 A szerződés nyelve a magyar.

3.10 Az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosító eszközök a webshop szoftverének részét képezik

3.11 Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél (SB) számára hozzáférhetővé válik.

4. Fizetés

Lap tetejére

4.1 A SB Webáruházában a vásárlás bankkártyás fizetéssel, valamint PayPal fizetési megoldással lehetséges.

4.1.1 Fizetés bankkártyával (Visa, Visa electron, Masercard, Maestro) A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Global Payments weblapjára irányítjuk, ahol a GP Webpay által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a GP Webpay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A GP Webpay a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard és a Diners Club típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

4.1.2 A biztonságos bankkártyás fizetés

Global Payments Europe s.r.o. Hungary A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az Global Payments Europe s.r.o. Hungary és az Elfogadóhely. Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az Global Payments Europe s.r.o. Hungary hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:

https://3dsecure.gpwebpay.com/pgw/order.do?


4.1.3 A bankkártyás fizetés folyamata

1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.

2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, a GP Webpay emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).

a. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.

Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

4.2 A PayPal fizetési megoldással Ön gyorsan és biztonságosan fizethet webáruházunkban. Nincs szükség arra, hogy bankkártya adatait külön a vásárlásnál megadja, a PayPal fiókjában rögzített bankkártyával, fiókját hitelesítve, mindössze pár kattintással kifizetheti rendelését. Esetleges elállás esetén kizárólag a fizetésnél is használt PayPal számlára áll módunkban visszatéríteni az összeget. További információ: wwww.paypal.com

4.3 Szezonális promóciós időszakban (Nyári Leárazás, Téli Leárazás valamint Végső Leárazás) a kiemelt kedvezménnyel ellátott termékek megrendelése kizárólag bankkártyás fizetéssel lehetséges. Kiemelt kedvezménnyel ellátott terméknek minősül továbbá minden 30%-al vagy annál magasabb kedvezménnyel feltüntetett, valamint a "Bomba Ár!, "Outlet" és "Készletkisöprés" jelöléssel ellátott termék. Több termék egyidejű rendelése esetén amenyiben kiemelt kedvezménnyel ellátott termék is szerepel a megrendelésben, abban az esetben az egész rendelésre vonatkozik a fenti korlátozás, a megrendelésnél csak bankkártyás fizetési mód választható.

5. Kiszállítás

Lap tetejére

5.1 A webáruházban megrendelt termékeket a MPL vagy a Packeta futárszolgálat szállítja, a Vevő kosároldalon történő választása alapján, melynek költségei a fizetés módjától függően az alábbiak szerint alakulnak:

5.2 A kiszállítás díja 990 Ft minden olyan megrendelés esetén, ha a megrendelés értéke nem éri el a 9 990 Ft-os értékhatárt, illetve egyes kiemelt ajánlatainknál és az 50% vagy annál magasabb kedvezménnyel árusított termékek esetén. Ha eléri vagy meghaladja a 9 990 Ft-os összeget, és nem éri el az 50% vagy annál magasabb kedvezmény értéket a termék, akkor a kiszállítás díjmentes.

Néhány példa erre:

  • Ha a kosárban szereplő termék értéke 9990 Ft alatt van, továbbra is szállítási díjat számítunk fel.
  • 9990 Ft feletti összegű termék esetén, amely 50% vagy annál nagyobb kedvezmény értékkel rendelkezik, szállítási díjat számítunk fel.
  • Ha a kosár végösszege meghaladja a 9990 Ft-os összeget, viszont a benne szereplő termékek között legalább egy olyan termék van, amely 50% (vagy nagyobb) kedvezménnyel rendelkezik, akkor számítunk fel szállítási díjat.
  • Egyes kiemelt ajánlatainknál (melynél nincs külön feltüntetve az akció mértéke) előfordulhat, hogy szintén 50% vagy annál nagyobb kedvezménnyel értékesítjük, így ilyen esetekben is szállítási költséget számítunk fel.
  • Egyes kiemelt ajánlataink és az 50% vagy annál nagyobb kedvezmény értékesített termékeink esetén a  kosárba helyezést követően külön feltüntetésre kerül a  „szállítási díjat számítunk fel” jelölés is a könnyebb beazonosítás érdekében.
  • A termék ára 9990 Ft felett van, és a kedvezmény mértéke legfeljebb 40%, akkor a szállítás díjmentes.
  • A kosár végösszege 9990 Ft felett van, és a benne szereplő termékek legfeljebb 40% kedvezménnyel rendelkeznek, akkor a szállítás díjmentes.

5.3 A SB külföldre történő szállítást a magyar nyelvű webáruházán keresztül nem tud biztosítani.

5.4 Amennyiben a rendelésen több tétel is szerepel, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás több részletben történik. A fuvarköltséget a SB ebben az esetben is csak egyszer számítja fel. A kiszállítás várható időtartama 1-2 munkanap, akciós időszakban ez esetlegesen 2-4 munkanappal kitolódhat.

6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje, Bolti foglalás

Lap tetejére

6.1 Amennyiben házhoz szállítás opciót választott megrendelése során a termék(ek) kiszállítása hétköznapokon 9:00 és 17:00 óra között történik. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni illetve garantálni, hogy a kézbesítő cég figyelembe veszi azokat.

6.2 Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, a csomagot a címhez legközelebbi postára szállítják, amely a következő 5 munkanapon belül ott lesz átvehető.

6.3 Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a hiba észlelését követő 2 hónapon belül jogosult jelezni a SB ügyfélszolgálatán az [email protected] címen. Ezen fogyasztói igény - az itt írt 2 hónapos szabály alkalmazásával - legfeljebb a teljesítés időpontjától számított 2 évig érvényesíthető (elévülés).  Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a SB 14 munkanapon belül díjmentesen kicseréli.

6.4 Amennyiben a megrendelt árucikk mérete nem megfelelő, azt a vásárlástól való elállással (7. A vásárlástól való elállás joga) és egy új rendelés leadásával tudja a megfelelőre cserélni.

6.5 Bolti foglalás, "Click & Collect" esetén a rendelés leadása után emailben visszaigazolást küldünk a leadott rendelésről. Ezt követően elkezdjük a rendelés feldolgozását, a termék meglétének és állapotának ellenőrzését és a boltok nyitvatartásától is függően, általában 1-2, de maximum 24 órán belül újabb visszaigazolást küldünk, amikortól a rendelés a kiválasztott boltban átvehető. Kérjük minden esetben várja meg ezen visszaigazolást! A megrendelt terméket a kiválasztott üzletben, az üzlet nyitvatartási idejében tudja átvenni, ehhez kérjük hozza magával rendelési számát és egy az Ön azonosítására alkalmas igazolványt. A Bolti foglalással megvásárolt terméket 30 napig őrizzük, ezen időszak letelte után a vásárlás során megfizetett vételárat visszatérítjük és az eseményt vásárlástól való elállásként kezeljük.

7. A vásárlástól való elállás joga

Lap tetejére

7.1 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a Vevő, a termék átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Cégünk 365 naptári napig biztosítja az elállás lehetőségét – visszavonásig; kivéve olyan termékek esetén, amit külön jelölünk a weboldalon, ott csak a törvényi keret áll rendelkezésre fogyasztóink részére.  A Vevő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján vagy egyszerűen egy az alábbi linkről letölthető elállási nyilatkozat kitöltése útján is gyakorolhatja. A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárlástól való elálláshoz [doc][pdf]

Amennyiben a fogyasztó az elállási jog gyakorlására nem a Vállalkozás által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozat egyértelmű, ha az tartalmazza az elállási nyilatkozaton túlmenően legalább a fogyasztó nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő nyilatkozatát az elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt jelzi vagy a termékkel együtt elküldi, azaz akár a megrendelés kézhezvételétől számított 365. naptári nap végéig ezt megteszi (kivéve a weben külön jelölt termékek esetén, ott csak a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján biztosítandó 14 naptári nap áll rendelkezésre).  (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja, ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.) Ennek értelmében ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni a vállalkozásnak, illetve az arra jelölt termékek esetén a 14 napon határidőn belül. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi.

Az elállási szándékot a Vevőnek írásban az [email protected] e-mail címen kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé.

Az elállási nyilatkozatot a kiszállított termékkel együtt a Shoebox Kft., 2142 Nagytarcsa Nyár utca 4. címére kell elküldeni, személyes leadásra sajnos nincs lehetőség.

Fenti elállási határidőre vonatkozó rendelkezések nem érintik a Vevő azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek.

Üzletben vásárolt termék esetén a SHOEBOX Kft. nem biztosítja az indoklás nélküli elállás (pénzvisszafizetés) lehetőségét, ellenben (az UGG márkájú termékek kivételével) 30 naptári napig mód van a vételár ajándékkártyára történő feltöltésére számla vagy blokk ellenében, melynek részletes feltételei itt olvashatók: Ajándékkártya használati feltételek

A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Shoebox Kft. egységesen mind az online, mind pedig az üzletben vásárolt termékek esetében 365 naptári napot biztosít Vásárlói számára, hogy a nem használt terméket cserélje, vagy a vételárat az üzletben levásárolhassa. Kivéve az UGG márka termékeinél, ott pusztán a méretcsere lehetőségével élhetnek fogyasztóink (bolti vásárlás esetén 7 napig, online vásárlás esetén 14 napig). Ezen ügyintézéshez is szükség van az eredeti számlára vagy blokkra. Használt termék cseréjére, vételárának levásárlására nincs lehetőség.

7.2 A Shoebox Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni. A termék részei a lábbeli és annak a doboza is, ezért ezeknek a sérülésmentes visszaküldése szükséges. Az ezen kívüli csomagolás visszaküldése nem szükséges. Visszaküldés esetén kérjük a lábbeli és a doboz sérülését megakadályozó csomagolás alkalmazását.

A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben a 365 naptári vagy bizonyos esetekben a törvényileg biztosított 14 naptári napon belüli napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Shoebox Kft. a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított legkésőbb 14 naptári napon belül visszafordítja arra a bankszámlára, amelyhez tartozó bankkártyával történt a fizetés az oldalunkon keresztül. Ha a kiszállításnak volt költsége - a törvény által előírt 14 napon túl-, a 30. napig utaljuk vagy fordítjuk vissza. A 30. nap és a 365. nap között gyakorolt elállások esetében, nem utaljuk vagy fordítjuk vissza az esetleges kiszállítás költségét. Általában az összeg a visszafordítástól számított 2-3 munkanapon belül íródik jóvá a számlán, de a visszafordítástól már kibocsátó bank kompetenciájába tartozik, hogy mikor helyezi vissza az összeget a kártyabirtokos számlájára. Sajnos az összeg visszahelyezéséről a bankok nem szoktak sms értesítést küldeni.

A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Az elállás kapcsán ezen felül a vevőt más költség nem terheli.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Üzleteinkben is gyakorolhatja az online megrendeléshez kapcsolódó elállási jogát, ebben az esetben az üzletben dolgozó kollégáink átveszik a terméket és egy jóváíró számlát állítanak ki. A vételár és az esetleges kiszállítás díját központilag visszafordítjuk vagy visszautaljuk legkésőbb 14 napon belül a termék leadásától számítva. Üzleteinkben készpénzben nem áll módunkban visszafizetni a vételárat.

8. Szavatosság

Lap tetejére

8.1 A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárlási panasz bejelentésére [pdf]

A Vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A Vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ellenben a Shoebox Kft. nem veti magát alá a Békéltető Testületi döntéseknek.

Esetleges jogvita esetén az alábbi listából választhatja ki az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületet illetve hatóságot.
 

Testületek listája

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az alábbi link segítségével érheti el.

Online vitarendezés: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

A Budapesti Békéltető Testület:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: [email protected], [email protected]
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

8.2 Kellékszavatosság

Cégünk a reklamációs ügyek intézését a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014.(IV.29) NGM rendelet; illetve a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet és a Polgári Törvénykönyv Hibás Teljesítésére vonatkozó hatályos szabályainak, rendelkezéseinek együttes betartásával végzi. Az említett rendeletek értelmében panasz esetén a keletkezett hibát írásba foglaljuk, jegyzőkönyvezzük, a terméket vizsgálatra küldjük, a reklamáció jogosságának eldöntése érdekében; annak eredményéről pedig 5 munkanapon belül értesítjük a jegyzőkönyvben megadott értesítési módok egyikén.

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a SHOEBOX Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított tizenkettő hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a SHOEBOX Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított tizenkettő hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8.3. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 

 8.4 Használati- és Kezelési útmutatók

A Használati- és Kezelési útmutató lábbelikhez innen tölthető le: vízálló, nem vízálló.

A Használati útmutató a Crep Protect cipőimpregnáló spray-hez letölthető innen.

A Használati- és Kezelési útmutató táskákhoz innen tölthető le.

A Használati útmutató a Hoka cipőkhöz letölthető innen.

9. A Webáruház biztonságos használata

Lap tetejére

9.1 A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.

9.2 A SB nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért: § működési hiba az internetes hálózatban, amely a Webáruház akadálytalan működését és a Webáruházban való vásárlást akadályozza, § bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon, § bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – adatvesztése § bármely szoftver nem megfelelő működése, § bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei végett.

9.3 A SB nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

9.4 A SB nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

9.5 A Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért, és a Webáruházban való vásárlásáért.

9.6 A SB szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a Webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl a SB-nak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

9.7 A SB szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik a Webáruházban.

9.8 A SB nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a SB érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

9.9 A SB semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.

10. Személyes adatok védelme

Lap tetejére

10.1 A SB a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez, vásárlással kapcsolatos célokra és hírlevelek kiküldésére használja fel.

10.2 A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.

10.3 A Vevő adatainak kezelésekor 2011. évi CXII. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény rendelkezései alapján és annak megfelelően járunk el. A részletes adatvédelmi tájékoztató az alábbi linkre kattintva érhető el: Külső adatvédelmi szabályzat és adatkezelési tájékoztató >>

10.4 Vásárlásával (regisztrációjával) Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, a SB (2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4.) kezelje, és adatait a Webáruházban leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel; vagy amennyiben azt a regisztráló igényli, arra fordítsa, hogy a regisztrálót hírlevél formájában tájékoztassa termékeiről, akcióiról.

10.5 Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását a SB végzi. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban az alábbi címen: Shoebox Kft., 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4. vagy [email protected]. A részletes adatvédelmi tájékoztató az alábbi linkre kattintva érhető el: Külső adatvédelmi szabályzat és adatkezelési tájékoztató >>

11. Törvényi szabályozás és panaszkezelés

Lap tetejére

11.1 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. (https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internet.html)

11.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a [email protected] címen, illetve telefonon a +36 70 935 0000-as telefonszámon történik.

11.3 Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy a SB panaszát nem megfelelően kezelte, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.

12. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei és a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

12.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatályba lépésével hatályát veszti az üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet itt olvasható.

12.2 A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet 2022. január 1-jén lép hatályba. A jogszabály erről a hivatkozásról érhető el: https://njt.hu/jogszabaly/2021-373-20-22.3

Lap tetejére

X