⭐ Karácsonyi ajánlat! ⭐ Hatalmas kedvezmények várnak ⭐

Gyakran Ismételt Kérdések

Kell-e regisztrálni, hogy rendelhessek?

A rendelés leadáshoz nem szükséges regisztrálnia a honlapon.

 

Rendelést le lehet adni e-mailben esetleg telefonon?

Erre nincs lehetőség, rendelést csak honlapunkon keresztül fogadunk. Ha ebben segítségére lehetünk, úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, emailben vagy chat-en.

 

Mikor lehetek biztos benne, hogy a rendelésemet elküldtem és folyamatban van szállítás?

A rendelést követően két e-mail fog érkezni az Ön címére. Egyet automatikusan, pár percen belül megkap a megrendelés visszaigazolásáról. Majd a szállítást megelőző napon kap még egy e-mailt a Magyar Postától.

 

Rendeltem egy cipőt webshopon, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást erről. Mit tegyek?

Kérjük, hogy ebben az esetben mielőbb legyen kedves jelezni a problémát ügyfélszolgálatunk felé, e-mailben ([email protected]), telefonon (06 70 935 0000) vagy Online chatünkön.

 

Rendelnék egy cipőt, de nem tudom melyik méret lenne a megfelelő. Mit tegyek?

Minden termékünk mellett található mérettáblázat, a „Mérettáblázat” fülön tud tájékozódni a gyártó által közölt méretekről.

 

Üzletben található olyan termék, ami a webshopon nem szerepel?

A webshop adatbázisa minden magyarországi üzletben/raktárban készleten lévő terméket listáz, így, ha ott nem találja meg a kívánt terméket, úgy az sajnos üzleteink polcain sem lesz meg.

 

Hogyan fizethetek, ha online rendelek terméket?

Lehetősége van bankkártyás fizetésre (Visa, Visa Electron, Masercard, Maestro), illetve PayPal rendszeren keresztül történő online fizetésre.

 

Milyen kiszállítási lehetőségek vannak, és melyiket válasszam?

A csomagot kizárólag magyarországi szállítási címre visszük ki.

Egyrészről választhatja a házhozszállítást, munkanapokon 09:00 és 17:00 között kísérli meg az MPL futárszolgálat a kézbesítést, kényelmes átvételt biztosítva Önnek. A futárszolgálat 2 alkalommal viszi ki a csomagot, amennyiben nem tudja átvenni rendelését, úgy az Önhöz legközelebbi postára kerül a csomag, ahol 5 munkanapon át átvehető lesz.

Másrészről rugalmasabb átvételi lehetőséget nyújthat valamely átvevő pont kiválasztása, ahol azok nyitvatartásinak ideje alatt Ön 5 munkanapig átveheti csomagját. Ezen belül választható:

• Packeta pont
• Posta pont
• MOL pont
• Coop pont

Boltból-boltba való átszállításra nincs lehetőség.

 

Mi történik, ha nem sikerült átvenni a csomagot?

Ebben az esetben Ön újból megrendelheti a terméket online, a szállítási módoknál pedig érdemes újra átgondolni melyik megoldás lehet Önnek a legmegfelelőbb.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A szállítási idő 1-2 munkanapon belül, amely kivételes esetekben akár 4 nap is lehet.

 

Kérhetem-e a kiszállítást meghatározott dátumra/időpontra?

Sajnálatosan erre jelenleg nincs lehetőség.

 

Hogyan küldhetem vissza a terméket postán, mikre kell figyelnem?

• Központi címünk: (2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4.)
• Legyen kedves a termék dobozát ne használja csomagolóanyagként.
• Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

 

Hogyan tudom cserélni a terméket ha hibás?

Amennyiben nincs megelégedve a kiküldött lábbeli minőségével, kérjük fényképezze le a terméket és küldje el a fotókat az [email protected] e-mail címre, hogy meg bizonyosodhassunk a hibás kiküldésről, az átvételtől számított 2 hónapon belül. Amennyiben bebizonyosodik, hogy hibás terméket kapott, küldünk Önnek egy inverz címkét, mellyel díjmentesen vissza tudja küldeni a cipőt. A visszaérkezés után tudjuk intézni a csere folyamatát.

 

Vettem webshopon egy cipőt és tönkrement használat közben. Mit tegyek?

Amennyiben esetleges minőségi kifogással kívánna élni a panasz bejelentéséhez a számlát vagy a nyugtát és a vásárlási panasz bejelentésére szolgáló kitöltött űrlapot legyen szíves postai úton eljuttatni a 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4-es címre.

A csomagon legyen szíves tüntesse fel, hogy reklamáció.

Amennyiben Önnek könnyebbséget okoz, a fenti dokumentumokkal együtt leadhatja a cipőt bármely üzletünkben.

ÁSZF - Szavatosság

  

Hogyan tudok elállni a vásárlástól, vételárat visszakapni?

Amennyiben szeretne elállni a vásárlástól, legyen szíves a terméket az elállási nyomtatvánnyal és az eredti számlával együtt küldje vissza az átvételtől számított 365 napon belül (UGG termékek esetén erre csak a törvényileg szabályozott 14 nap áll rendelkezésre), a 2142 Nagytarcsa Nyár utca 4. címre, a Shoebox Kft. részére. A csomag beérkezését követően, visszafordítjuk vagy visszautaljuk Önnek a vételárat. Személyes termékleadásra nincsen lehetőség központunkban.

Üzleteinkben a terméket tudja cserélni, illetve üzleteinkben is gyakorolhatja elállási jogát. Ebben az esetben az üzletben dolgozó kollégáink átveszik a terméket Öntől és egy jóváíró számlát állítanak ki. A vételár és az esetleges kiszállítás díját központilag visszafordítjuk vagy visszautaljuk legkésőbb 14 napon belül a termék leadásától számítva. Üzleteinkben készpénzben nem áll módunkban visszafizetni a vételárat.

Bővebb információ:


ÁSZF - Vásárlástól való elállás

 

Hogyan tudom cserélni a cipőt, ha nem megfelelő a méret?

Amennyiben  a rendelésében szereplő árucikk mérete nem megfelelő, azt a vásárlástól való elállással és egy új rendelés leadásával tudja a megfelelőre cserélni. Üzleteinkben a terméket tudja cserélni, illetve levásárolhatja annak árát, azonos vagy magasabb értékben.

 

Visszaküldtem elállásra a megrendelt cipőt, mikor kapom vissza a vételárat?

A csomag beérkezése után haladéktalanul gondoskodunk a vételár visszafordításáról vagy visszautalásáról.

 

Kaptam értesítést, hogy nem tudják szállítani a terméket, mikor kapom vissza a vételárat?

Haladéktalanul gondoskodunk a kifizetett vételár visszafordításáról.

X