Timberland: összefogás a környezetért
Több mint 1500 önkéntes gyűlik össze a világ minden pontjáról, hogy szolgálják a helyi közösségeket.
Szeptember végén és a következő hetekben összegyűlnek a Timberland dolgozók és partnerek a világ minden pontjáról, hogy részt vegyenek a Timberland éves jótékonysági eseményén, a „Serv-a-Palooza-n”.
Az esemény 1997-ben indult, azzal a céllal, hogy arra motiválja a dolgozókat, adjanak vissza a helyi közösségnek, amelyekben élnek és dolgoznak. Az őszi rendezvény gondoskodik arról, hogy a Timberland dolgozók világszerte egy egész napon keresztül hatást tudjanak gyakorolni a közösségükre, csapatszellemet építsenek, és elkötelezzék az érintetteket a márka etikai nézetei mellett.
A Timberland elkötelezettsége a vállalati felelősség felvállalásában onnan gyökerezik, hogy azoknak a közösségeknek szeretne segítséget nyújtani, amelyben a dolgozói élnek. A márka az elmúlt 17 évben hosszú elkötelezettségét ünnepelte az önkéntesség mellett a Serv-a-palooza eseménnyel. A Timberlandnél az önkéntesség életvitel. A Timberland kultúra központi eleme, ahogy az emberek kétkezi munkával teszik jobbá a közösségeiket.
„Még a 17-ik évben is, a Serv-a-Palooza az egyik legkedveltebb közösségszolgáló eseményünk” – mondta Atlanta McIlwraith, a közösségi szerepvállalás vezető tisztségviselője. „A Serv-a-Palooza egy lehetőséget teremt számunkra, hogy újra találkozhassunk a környezetünkben élőkkel, és a számukra legszükségesebb támogatást tudjuk nekik adni, amelyből még évekig táplálkozik és fejlődik a közösség. Úgy hisszük, hogy a folyamatos elkötelezettségünk a szolgálat iránt sok mindenkit inspirálni fog a világon, hogy ők is pozitív hatással legyenek a saját közösségeikre”.
Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában a Timberland több mint 50 helyi projektet támogat, 15 nemzetközi piacon, több mint 12000 óra munkával, amit több mint 1500 önkéntes segít idén szeptemberben és októberben.
Néhány példa:
• Könyvtár építése egy általános iskolának Malajziában
• Egy tengerparti szakasz megtisztítása Taiwanon
• Egy dominikai köztársaságbeli gyermekotthon felújítása
• 1200 fa ültetése Olaszországban, ezzel létrehozva egy városi parkot
• Egy állatmenhely felújítása Angliában
• Ma, csak a Timberland központban több mint 360 alkalmazott 2900 munkaóra befektetéssel dolgozik
több projekten Lawrenceben, Massachusets államban
A „Path of Service™” (A szolgálat útja) program részeként - amely a teljes munkaidős alkalmazottaknak évi 40 óra fizetett önkéntesként eltöltendő órát biztosít - a Timberland globális önkéntes rendezvényeket szervez minden évben. Az éves tavaszi esemény, az „Earth Day”, azaz a Föld napja a Timberland elkötelezettségére fókuszál a környezetvédelem ügye mellett. A „Serv-a-palooza” pedig ősszel, a szükségben szenvedő közösséget szolgálatára fókuszál. Az idei Föld napja ünnepségen a Timberland dolgozók mérföldkövet léptek át azzal, hogy több mint 1 millió órányi munkával szolgálták a környezetünket. A Serv-a-palooza fogja adni a következő egymillió óra szolgálatot.
Idén augusztusban tette meg a Timberland első olyan jótékonysági lépéseit, melyek egyenesen a vásárlóikra irányulnak. A márka összefogott a CrowdRise-zal, egy innovatív, digitális adományozási felülettel, amit a híresen emberbarát színész, Edward Norton hozott létre. Ezzel egy 6 hetes jótékonysági versenyt indítottak, Challenge néven. A Challenge úgy lett megtervezve, hogy a vásárlókat egy általuk választott cél támogatására ösztönözze, akár arra is, hogy donorokat vagy újabb önkénteseket toborozzanak. A Challenge szeptember 18-án ért véget, több mint 75 000 összegyűjtött dollárral és több mint 1600 önkéntes munkaórával zárva az eseményt.
A Timberlandről
Timberland, a VF Corporation márkájaként (továbbiakban: VFC) világvezető a prémium minőségű cipők, ruházat és kiegészítők tervezésében, fejlesztésében és kereskedelmében olyan vásárlók számára, akik értékelik a természetet, és az ott eltöltött időt. A Timberland a Timberland®, Timberland PRO®, és Timberland Boot Company® márkanevek alatt kínálja magas minőségben kivitelezett termékeit, amelyek azért jöttek létre, hogy megállják a helyüket a természet elemeivel szemben. A Timberland® termékek a világ minden pontján elérhetőek a vezető üzletközpontokban és a szakboltokban, márkaboltokban és online is. A Timberland elkötelezett a környezeti hatások csökkentése, és a környezeti kihívások megoldása mellett. A termék megtervezésétől a gyártáson keresztül egészen a szállításig, a Timberland folyamatosan új megoldásokat keres, hogy egyre kevesebb hatást gyakoroljon a természetre. A kollekciónkon keresztül fogsz találni újrahasznosított PET palackból készült bélést a kabátjainkban, újrahasznosított gumit a cipőink talpán, bőrt az ezüst és arany minősítésű cserzőműhelyekből, és organikus pamutot is. A Timberland elkötelezettsége a jó minőségű termékek iránt párosul a “doing well and doing good” – azaz „Csináld jól és tegyél jót” elvvel, ami összekovácsolja az alkalmazottakat, a vásárlókat, a partnereinket, hogy együtt tegyék jobbá a saját környezetüket. Ha szeretnél többet tudni a Timberland-ról: www.timberland.com