Az 1949 -ben született GANT története az ing történetéhez kötődik.
A márka alapítója, Bernard Gantmacher mindössze 17 éves volt, amikor 1907 -ben átutazott Ukrajnából New Yorkba, és megélhetését úgy biztosította, hogy hosszú órákat dolgozott a ruhaiparban. Miután az első világháborúban harcolt az amerikai hadseregben, Mr. Gantmacher visszatért New Yorkba, és Brooklynban létrehozta a Par-Ex Shirt Company-t, és ingeket készített más cégeknek. Az anyaggyártás széles körű ismereteinek és az ing részleteinek köszönhetően gyorsan bebizonyította, hogy Amerika egyik legjobb ingének gyártója.
Bár ezen a ponton ingeket készített más kiskereskedőknek, Mr. Gantmacher hamarosan hírnevet szerzett az iparban, személyre szabott ingei minőségének köszönhetően. Ahogy hírneve nőtt, Gantmacher hozzáfogta saját diszkrét GANT védjegyét - egy kis gyémántot, amelynek belsejében „G” - a Gantmacher minőség védjegyekén. Ez a kevéssé látványos jel, amely a kiváló minőséget és a részletekre való soha nem látott figyelmet jelentette, végül segített megszilárdítani a GANT helyét az amerikai férfi ruházat történetében.
Bernard Gantmacher azonban csak 1949 -ben, fiainak, Martynak és Eliotnak a biztatására alapította meg teljesen a GANT márkát. A háború utáni évek virágzó amerikai gazdasága óriási lehetőséget nyitott Gantmacher úr számára. Ingei szimbolizálták a „smart casual” megjelenést, amely uralta ezeket a virágzó éveket.
A póló anatómiája a GANT -nál
Mivel már 1949 óta gyárt ingeket, nyugodtan mondhatjuk, hogy a GANT tud egy -két dolgot az ing kivitelezéséről. A márka végig vezet minket azon, hogy mi teszi a tökéletes inget.
Évtizedekig a sima fehér ing uralta a férfi ruházatot, amíg a GANT - új otthonában, New Havenben, Connecticutban - teljesen új stílust teremtett kollegális közönsége számára. Az új stílus – amely „Ivy League Look” néven lett ismert – új színben hozta létre az inget, amely a GANT szinonimájává vált, és a márka ingei gyorsan elfogytak a közeli Yale egyetemi üzletének polcairól.
Mindent összevetve, a GANT szinte egyedül fejlesztette ki az ing identitását a szín, forma, gyártás, valamint a részletekre való páratlan odafigyelés révén. Létrehozása óta – több mint 60 éve – a GANT továbbra is globális vezető szerepet tölt be az inggyártásban, valamint szélesebb körben a divat és az otthoni kiegészítők területén.
Azóta a márka tovább fejlődött, egyre jobban terjeszkedik Európában is, és ma több mint 60 országban, több mint 700 üzletben van jelen, köztük az Office Shoes boltjaiban is.
A GANT kiváló minőségű alkalmi viseletet testesít meg, amely az autentikus amerikai divatot követi! A jólöltözöttség érzését most Te is átélheted az amerikai márka cipői révén! A GANT nem csupán egy márka, hanem egy életérzés.