Kérjük adjon meg méretet mielőtt a kosárba helyezné a terméket
Méret:
Choose your store
- Termékkód: VA3I6RHU0
- Márka: Vans
- Nem: Női#Férfi
- Típus: Hátizsák
- Szín: Kockás
- Stílus: Hátizsák
- Kollekció: Ősz - Tél 2021
Paul Van Doren sokévnyi cipő gyártási tapasztalattal elhatározza, hogy a legjobb cipőt akarja elkészíteni a kaliforniaiaknak. Az első gyárat és üzletet Anaheim, Kaliforniában nyitották. Egy modellt gyártottak négy színállással, így nyitott az üzlet 1966 március 16-án. Az első nap 12 cipőt tudtak eladni. A gördeszkások a kezdetektől imádták a VANS letisztult formáit, és a tartós és ragadós gumitalpat. Pár gördeszkás úttörő, mint Tony Alva is, segített a VANS-nek még sportosabb, még tartósabb cipőket fejleszteni. Így született a máig ismert öt VANS ikon: Authentic, Era, Old Skool, Slip-On és Sk8-Hi.
VANS "OFF THE WALL"
1966 - Paul Van Doren sokévnyi cipő gyártási tapasztalattal elhatározza, hogy a legjobb cipőt akarja elkészíteni a kaliforniaiaknak. Az első gyárat és üzletet Anaheim, Kaliforniában nyitották. Egy modellt gyártottak le négy színállásban, így nyitott az üzlet 1966 március 16-án. Az első nap 12 pár cipőt tudtak eladni.
‘70-es évek - A gördeszkások imádták a VANS letisztult formáit és a tartós és ragadós gumitalpat. Pár gördeszkás úttörő, mint Tony Alva is, segített a VANS-nek még sportosabb, még tartósabb cipőket fejleszteni. Az évtized végére meg is született a máig ismert öt VANS ikon: Authentic, Era, Old Skool, Slip-On és Sk8-Hi.
’80-90 - Sean Penn karaktere a Fast Times at Ridgemont High filmben új magaslatokra emelte a VANS ismertségét.
Így a márka sikeresen a nemzetköti piacra is kilépett. Az alap gördeszkás közönség igényei mellett rengeg más, progresszív termék is megjelent a VANS kínálatában. A sok új termék fejlesztés, és rossz célcsoportokra való fókuszálás miatt a céget 1984-ben a céget csődeljárás alá vonták. Az ikonikus termékek eladása szárnyalt, így három év alatt visszahozták a céget a tönk széléről. Ezek után az örült fejlesztések helyett újra a gördeszkás, klasszikus vászoncipők, pólók és táskák lett a termékek fókusza. A marketing tevékenységek pedig sportesemények (pl. Triple Crown szörf verseny) és a zene (Warped Tour fesztivál) támogatása köré szerveződtek.
2000-től - A VANS a mai napig az egyik legkeresettebb márka a tinédzserek körében. Ez a márka demokratizálásának egyik eredménye. A core gördeszkás hangsúly mellett a kreatív önkifejezés a fő üzenet. Legyen az zene, grafika vagy képzőművészet.
Egyik legjobb példája a kreativitás alkalmazásának a checkerboard minta. Ezt a 80-as években színezték a gyerekek a cipő fehér gumi középrészére. Innen ered az ikonikus VANS checkerboard (nem a sakktábláról). Ebből pedig ered egy Checkerboard Day nevű nap, amivel több kreatív és mentális egészseggel kapcsolatos szervezetet is támogatnak.
Gyártói információk:
VF International SAGL
Via Laveggio 5
Stabio
6855
Switzerland CH

- Termékkód: VA3I6RHU0
- Márka: Vans
- Nem: Női#Férfi
- Típus: Hátizsák
- Szín:Kockás
- Stílus: Hátizsák
- Anyag: Poliészter
- Kollekció: Ősz - Tél 2021
Paul Van Doren sokévnyi cipő gyártási tapasztalattal elhatározza, hogy a legjobb cipőt akarja elkészíteni a kaliforniaiaknak. Az első gyárat és üzletet Anaheim, Kaliforniában nyitották. Egy modellt gyártottak négy színállással, így nyitott az üzlet 1966 március 16-án. Az első nap 12 cipőt tudtak eladni. A gördeszkások a kezdetektől imádták a VANS letisztult formáit, és a tartós és ragadós gumitalpat. Pár gördeszkás úttörő, mint Tony Alva is, segített a VANS-nek még sportosabb, még tartósabb cipőket fejleszteni. Így született a máig ismert öt VANS ikon: Authentic, Era, Old Skool, Slip-On és Sk8-Hi.
VANS "OFF THE WALL"
1966 - Paul Van Doren sokévnyi cipő gyártási tapasztalattal elhatározza, hogy a legjobb cipőt akarja elkészíteni a kaliforniaiaknak. Az első gyárat és üzletet Anaheim, Kaliforniában nyitották. Egy modellt gyártottak le négy színállásban, így nyitott az üzlet 1966 március 16-án. Az első nap 12 pár cipőt tudtak eladni.
‘70-es évek - A gördeszkások imádták a VANS letisztult formáit és a tartós és ragadós gumitalpat. Pár gördeszkás úttörő, mint Tony Alva is, segített a VANS-nek még sportosabb, még tartósabb cipőket fejleszteni. Az évtized végére meg is született a máig ismert öt VANS ikon: Authentic, Era, Old Skool, Slip-On és Sk8-Hi.
’80-90 - Sean Penn karaktere a Fast Times at Ridgemont High filmben új magaslatokra emelte a VANS ismertségét.
Így a márka sikeresen a nemzetköti piacra is kilépett. Az alap gördeszkás közönség igényei mellett rengeg más, progresszív termék is megjelent a VANS kínálatában. A sok új termék fejlesztés, és rossz célcsoportokra való fókuszálás miatt a céget 1984-ben a céget csődeljárás alá vonták. Az ikonikus termékek eladása szárnyalt, így három év alatt visszahozták a céget a tönk széléről. Ezek után az örült fejlesztések helyett újra a gördeszkás, klasszikus vászoncipők, pólók és táskák lett a termékek fókusza. A marketing tevékenységek pedig sportesemények (pl. Triple Crown szörf verseny) és a zene (Warped Tour fesztivál) támogatása köré szerveződtek.
2000-től - A VANS a mai napig az egyik legkeresettebb márka a tinédzserek körében. Ez a márka demokratizálásának egyik eredménye. A core gördeszkás hangsúly mellett a kreatív önkifejezés a fő üzenet. Legyen az zene, grafika vagy képzőművészet.
Egyik legjobb példája a kreativitás alkalmazásának a checkerboard minta. Ezt a 80-as években színezték a gyerekek a cipő fehér gumi középrészére. Innen ered az ikonikus VANS checkerboard (nem a sakktábláról). Ebből pedig ered egy Checkerboard Day nevű nap, amivel több kreatív és mentális egészseggel kapcsolatos szervezetet is támogatnak.
Gyártói információk:
VF International SAGL
Via Laveggio 5
Stabio
6855
Switzerland CH