Kérjük adjon meg méretet mielőtt a kosárba helyezné a terméket
Méret:
- L
Choose your store
- Termékkód: 20168-CARM
- Márka: UGG
- Nem: Női
- Típus: Kesztyű
- Szín: Barna
- Stílus: Kesztyű
- Anyag: Szintetikus
- Kollekció: Ősz - Tél 2021
Az UGG termékekre NEM vonatkozik az általános 365 napos elállási lehetőség!
A 14 napos elállási határidő letelte után erre a termékre semmilyen formában nem vállalunk pénzvisszatérítést (ajándékkártyán sem), és méretcserét sem. Ezt a döntést a vásárlóink védelmében hoztuk azért, hogy minimalizáljuk a lehetőségét, hogy az Office Shoes-tól nagy mennyiségben, kifejezetten továbbértékesítési célból felvásárolt termékek másodlagos on-line piactereken jelenjenek meg magasabb áron. Most is arra törekszünk, hogy minden eszközzel a lehető legjobb árakat és korrekt feltételeket biztosítsunk mindenkinek.
Az UGG MÁRKA azoknak, akik megtagadják, hogy átlagosak legyenek.1978-ban alapította a kaliforniai tengerparton egy ausztrál szörfös. Az UGG egy globális életmódmárka, amely ikonikus Classic Boot-járól híres. Először a hollywoodi híreségek és a divattervezők hordták, ma már az egész világon megtalálható a boltokban. Az UGG a kezdetek óta kibővült, az ikonon túl cipőket, ruházatot, kiegészítőket és lakberendezést tárgyakat is tervez, ehhez társul a kreativitás, a minőség és a kiváló kivitelezés. Bátor, provokatív, szabad szellemű, optimista és valóságos. A márka ünnepli azókat, akik nem kérnek bocsánatot, azért amilyenek és továbbra is globálisan felkarolják azokat, akik megtagadják azt, hogy átlagosok legyenek.
UGG Australia történelem
Az UGG lábbelik gyökerei valahol Ausztráliában, Byron Bay tengerpartjainál keresendők, ahol ausztrál szörfösök hordták először őket, hogy melegen tartsák lábaikat. Mivel Ausztráliában bőségesen volt báránybőr, egy ilyen lábbeli volt a legkézenfekvőbb megoldás. Meleg volt, kényelmes, és nem ázott be. Ott és akkor történt egy fontos mérföldkő az UGG csizmák történelmében, melynek soha nem várt sikere lett.
1978-ban Brian Smith megérkezett Dél-Kaliforniába, egy csomag báránybőr csizmával, és egy nagy adag reménnyel. Beleszeretett a báránybőr lábbelikbe, és biztos volt benne, hogy a világ is követni fogja őt ebben egy nap. Dél-Kalifornia tengerpartjai régóta ismertek voltak, legfőképp a kikapcsolódás és relaxálás tökéletes jelképeként, így Brian biztos volt benne, hogy ehhez az életstílushoz illene az ő márkája. Éppen ezért elkezdte árusítani Ugg Australiani az akkor már UGG-nak nevezett cipőket, ezzel azonnali őrületet teremtve. Az 1980-as évek közepére az UGG márka a megtestesítője volt ennek a kaliforniai életstílusnak, és az embereknek. Beszerezhető volt majdnem minden tengerparti boltban, egészen San Diegotol Santa Cruzig. A lányok is előszeretettel hordták barátjuk UGG csizmáit, mint most a jól ismert boyfriend jeans-t. Ha eljött a tél, az UGG-okat sí boltokban árulták, Mammoth-tól Aspenig. Az UGG a sportos, relaxált, aktív életstílust jelképezte. A 90-es évek végére már a sztárok, hírességek és a divat világa is felfigyelt a csizmákra. 2000-re a tengerparti szerelemből a laza, hétköznapi stílus védjegyévé vált. Ebben az évben szerepelt UGG először az Oprah’s Favorite Things-ben, és Oprah egyenes imádta őket! Innentől már nem volt megállás.
New York, New York
New York divat világába betörni nem kis feladat. De a korai 2000-es évekre az UGG tornádóként söpörte le a várost, ami sosem alszik. Egyenesen a luxus és a stílus jelképé váltak az UGG csizmák, ekkoriban már high-end daraboknak számítottak. A márka már a Vogue oldalain is reklámozva volt, más divatról szóló könyvekkel egyetemben. A sztárok körében is nagy volt az őrület, mindenki hordta, és mindenki imádta. Ahogy a közönség egyre jobban igényelte, a márka kinőtte magát. Már voltak különböző szín és fazon variációk. Az UGG ekkoriban mindenkinek egy must-have darab volt. UGG-okat láthattunk divatfotózásokon, reklámokban, sorozatokban.
Európa és Ázsia
Ha valami bejön New York-ba, azt a világ többi része hamarosan követi. Így volt ez az UGG csizmákkal is, a 2000-es évek közepére már ezekben sétáltak az emberek Londontól Párizsig. Márkaboltok nyíltak, az elsők az Egyesült Királyságban és Moszkvában. Keleti terjeszkedéseik során sorra nyíltak az üzletek Shanghaitól Tokyo-ig. 2011-ben leginkább női lábbeliként ismert, éppen ezért az UGG Tom Brady Super Bowl bajnokkal együtt reklámozza ezt a márkát, és ezt az életstílust, férfiaknak.
- Termékkód: 20168-CARM
- Márka: UGG
- Nem: Női
- Típus: Kesztyű
- Szín:Barna
- Stílus: Kesztyű
- Anyag: Szintetikus
- Kollekció: Ősz - Tél 2021
Az UGG termékekre NEM vonatkozik az általános 365 napos elállási lehetőség!
A 14 napos elállási határidő letelte után erre a termékre semmilyen formában nem vállalunk pénzvisszatérítést (ajándékkártyán sem), és méretcserét sem. Ezt a döntést a vásárlóink védelmében hoztuk azért, hogy minimalizáljuk a lehetőségét, hogy az Office Shoes-tól nagy mennyiségben, kifejezetten továbbértékesítési célból felvásárolt termékek másodlagos on-line piactereken jelenjenek meg magasabb áron. Most is arra törekszünk, hogy minden eszközzel a lehető legjobb árakat és korrekt feltételeket biztosítsunk mindenkinek.
Az UGG MÁRKA azoknak, akik megtagadják, hogy átlagosak legyenek.1978-ban alapította a kaliforniai tengerparton egy ausztrál szörfös. Az UGG egy globális életmódmárka, amely ikonikus Classic Boot-járól híres. Először a hollywoodi híreségek és a divattervezők hordták, ma már az egész világon megtalálható a boltokban. Az UGG a kezdetek óta kibővült, az ikonon túl cipőket, ruházatot, kiegészítőket és lakberendezést tárgyakat is tervez, ehhez társul a kreativitás, a minőség és a kiváló kivitelezés. Bátor, provokatív, szabad szellemű, optimista és valóságos. A márka ünnepli azókat, akik nem kérnek bocsánatot, azért amilyenek és továbbra is globálisan felkarolják azokat, akik megtagadják azt, hogy átlagosok legyenek.
UGG Australia történelem
Az UGG lábbelik gyökerei valahol Ausztráliában, Byron Bay tengerpartjainál keresendők, ahol ausztrál szörfösök hordták először őket, hogy melegen tartsák lábaikat. Mivel Ausztráliában bőségesen volt báránybőr, egy ilyen lábbeli volt a legkézenfekvőbb megoldás. Meleg volt, kényelmes, és nem ázott be. Ott és akkor történt egy fontos mérföldkő az UGG csizmák történelmében, melynek soha nem várt sikere lett.
1978-ban Brian Smith megérkezett Dél-Kaliforniába, egy csomag báránybőr csizmával, és egy nagy adag reménnyel. Beleszeretett a báránybőr lábbelikbe, és biztos volt benne, hogy a világ is követni fogja őt ebben egy nap. Dél-Kalifornia tengerpartjai régóta ismertek voltak, legfőképp a kikapcsolódás és relaxálás tökéletes jelképeként, így Brian biztos volt benne, hogy ehhez az életstílushoz illene az ő márkája. Éppen ezért elkezdte árusítani Ugg Australiani az akkor már UGG-nak nevezett cipőket, ezzel azonnali őrületet teremtve. Az 1980-as évek közepére az UGG márka a megtestesítője volt ennek a kaliforniai életstílusnak, és az embereknek. Beszerezhető volt majdnem minden tengerparti boltban, egészen San Diegotol Santa Cruzig. A lányok is előszeretettel hordták barátjuk UGG csizmáit, mint most a jól ismert boyfriend jeans-t. Ha eljött a tél, az UGG-okat sí boltokban árulták, Mammoth-tól Aspenig. Az UGG a sportos, relaxált, aktív életstílust jelképezte. A 90-es évek végére már a sztárok, hírességek és a divat világa is felfigyelt a csizmákra. 2000-re a tengerparti szerelemből a laza, hétköznapi stílus védjegyévé vált. Ebben az évben szerepelt UGG először az Oprah’s Favorite Things-ben, és Oprah egyenes imádta őket! Innentől már nem volt megállás.
New York, New York
New York divat világába betörni nem kis feladat. De a korai 2000-es évekre az UGG tornádóként söpörte le a várost, ami sosem alszik. Egyenesen a luxus és a stílus jelképé váltak az UGG csizmák, ekkoriban már high-end daraboknak számítottak. A márka már a Vogue oldalain is reklámozva volt, más divatról szóló könyvekkel egyetemben. A sztárok körében is nagy volt az őrület, mindenki hordta, és mindenki imádta. Ahogy a közönség egyre jobban igényelte, a márka kinőtte magát. Már voltak különböző szín és fazon variációk. Az UGG ekkoriban mindenkinek egy must-have darab volt. UGG-okat láthattunk divatfotózásokon, reklámokban, sorozatokban.
Európa és Ázsia
Ha valami bejön New York-ba, azt a világ többi része hamarosan követi. Így volt ez az UGG csizmákkal is, a 2000-es évek közepére már ezekben sétáltak az emberek Londontól Párizsig. Márkaboltok nyíltak, az elsők az Egyesült Királyságban és Moszkvában. Keleti terjeszkedéseik során sorra nyíltak az üzletek Shanghaitól Tokyo-ig. 2011-ben leginkább női lábbeliként ismert, éppen ezért az UGG Tom Brady Super Bowl bajnokkal együtt reklámozza ezt a márkát, és ezt az életstílust, férfiaknak.